כשנכנסים לחדר מלון הכל פרופורציונאלי לחלוטין, המיטה עשויה בקפידה והתאורה משדרת זוהר רך על רהיטים אטרקטיביים, לשטיח יש את הרכות האידיאלית מתחת לרגליים יחפות, והיצירות אמנות מושכות את העין בצורה מדויקת. מלונאים מעצבים את חדרי האירוח שלהם ללא כל מאמץ, אז למה זה יכול להרגיש כל כך קשה לשכפל את אותו מראה בבית? הנה מספר טעויות נפוצות בחדר השינה:

טעות מספר 1: שכחה מיצירות אמנות

לעתים קרובות אנחנו מתעלמים מחדר השינה כשמדובר ביצירות אמנות ונשמור את מיטב היצירות לסלון או לחדר האוכל. ההצעה היא דווקא למקם את התמונות הללו בחדרים הפחות בולטים בבית. הרי בכל זאת, אנחנו נישן ונתעורר בחדר השינה כל יום – אז למה לא לראות משהו נפלא על הקירות?

טעות מספר 2: התעלמות מתאורת מצב רוח

עצוב כשתקרת חדר השינה נשארת חשופה, אל תפחדו, תוסיפו תאורה! אין חוק שאומר שנברשות שמורות לחדרי האוכל בלבד. ובנוסף לתאורה המרכזית בחדר – גם אורות קריאה ותאורה עדינה לעיניים יוסיפו לאווירה ולמצב הרוח.

טעות מספר 3: לא להתחשב במידות הרהיטים.

הכל נראה באותו הגודל באינטרנט. קחו את המידות של היצירה או הרהיט שתרצו לקנות, והדביקו את הרוחב והאורך במלבן על הרצפה. כך תהיה לכם תחושה הרבה יותר טובה של היצירה בחלל.

טעות מספר 4: התעלמות מהבלאגן

חדר שינה אמור להיות מרגיע ונושם, סלקו פריטים מיותרים וודאו שהריהוט לא גדול מדי עבור החדר. אחסון הולם יכול לעזור למזער את העומס. עבור הפריטים שתרצו לשמור בחוץ, מגשים קטנים ותופסנים יכולים לעזור לכל דבר להרגיש יותר מסודר.

טעות מספר 5:  צבעים בוהקים

מומלץ לא להשתמש בצבעים בוהקים בחדר השינה. צבעים רגועים וטבעיים ישמרו על החלל שליו. כדי להוסיף מרקם שונה, כדאי לשלב בדים וחפצים בצבעים ניטרלים, חמים וקלילים. גם שונות בטקסטורות תגרום לחלל להרגיש רך ומזמין יותר.

טעות מספר 6: הגזמה עם כריות!

אחד מהטעויות הגדולות בחדר השינה הוא מיטה עמוסה בכריות. תעדיפו להשתמש בארבע כריות רגילות – שתיים מכל צד – ורק כרית דקורטיבית אחת או שתיים לקישוט המיטה. זכרו – כשמדובר בכריות נוי, הכל קשור לאיכות ולא לכמות!

טעות מספר 7: הזנחת המצעים

טעות נוספת היא מצעים מוזנחים. אנחנו מבלים כמעט שליש מחיינו במיטה. מצעים נאים שווים את ההשקעה! שימו לב במיוחד לאיכות ולמראה של הסדינים – לא רק שזה ישפר את העיצוב שלכם, אלא אולי גם תישנו טוב יותר.

טעות מספר 8: חוסר שימוש באחסון

כשאין לשידות מקום אחסון, הדברים מתחילים להצטבר ויוצרים בלאגן מיותר. עדיף לרכוש שידות לילה עם מגירות שיכולות להכיל ספרים, מטענים וחפצים חשובים לחדר השינה. טיפ – נסו להשתמש במיטות לילה שיש בהן מגירות עם מטענים מובנים כך שלא יהיו הרבה כבלים חשופים למראה.

תאמצו את הטיפים הללו לחדר השינה שלכם ותתפלאו לגלות שעכשיו כבר לא כל כך קשה לעצב חדר שינה כמו בבית מלון! בהצלחה.