כמו ערים רבות גם שכונות עלולות לפתח אישיות משל עצמם, בדיוק כמו נחלאות שהתמלאה בסטודנטים שונים בירושלים או שכונת הסטודנטים בלוד שבשנים האחרונות מעצבנת את העיר מחדש. אבל אחת מהשכונות הוותיקות בארץ, כזו שעדיין מעצבת לא מעט מהתרבות הישראלית והתל אביבית בפרט היא שכונת פלורנטין. שכונה זו שנמצאת באזור די מרכזי מבחינת העיר תל אביב וגם מבחינה ארצית, נחשבת שנים לאזור פורה ללא מעט מן האוכלוסיות השונות, דבר שמייחד אותה והופך אותה לשכונה בעלת אופי וגוון מיוחד מאוד, גם בתוך העיר תל אביב. עוד על מגורים בפלורנטין – https://yav.co.il/דירות-למכירה-בפלורנטין/

למה לגור בפלורנטין זוגות צעירים?

בשנים האחרונות אנו עדים ללא מעט בנייה באזורים שונים בארץ, אחד האזורים המלאים במנופים ובפרויקטים של התחדשות ועיצוב מחדש היא שכונת פלורנטין. השכונה שברובה בנויה משיכונים יחסית מבוגרים עוברת בשנים האחרונות מתיחת פנים, החל מפינוי בינוי של אזורים חדשים כמו רביעיית פלורנטין ועד לתמ"א באזורים כמו וושינגטון. פרויקטים אלו מאפשרים ללא מעט זוגות צעירים למצוא דירות בעלות שכירות יחסית נוחה, בהשוואה כמובן לשאר השכונות בעיר. בפלורנטין תוכלו למצוא מגוון של דירות, גם חדשות מהניילון כמו רביעיית פלורנטין וגם כמו האזור המזרחי של שכונת פלורנטין. כל אלו שמים את השכונה לא רק למעניינת ובעלת גוונים רבים של אוכלוסיה, אלא גם זו המאפשרת לזוגות צעירים להגיע ולהשתכן בה.

למה לגור בפלורנטין מבחינה גאוגרפית

העיר תל אביב מתפרסת מעל ל 50 דונמים של שיפוט עירוני, למרות המרחק שנראה לנו גדול ביחס למדינה הקטנה שלנו, הדבר הזה בטל כאשר אנחנו מדברים על שכונת פלורנטין. השכונה שמתחברת אל היפו מצד אחד ואל מרכז העיר מהצד השני, נמצאת במיקום מעולה אל העיר מכל הכיווני נסיעה מפלורנטין עד לצפון העיר יכולה לקחת עשר דקות עד רבע שעה ופחות מעשר דקות לכיוון יפו. מה שמציב את פלורנטין אומנם באזור הדרומי של העיר, אבל עם מרחק של פחות מעשר דקות ברגל אל מרכז העיר.

למה לגור בפלורנטין? בגלל האוכל והאמנות

מרכז העיר גדוש בפאבים ומסעדות, חלקן נחשבות מעולות וחלק לא קטן מהן גם נחשב למסעדות גורמה. אבל בשכונת פלורנטין תוכלו למצוא מגוון לא קטן של מסעדות, החל מסעדות קטנות אותנטיות, עד למזון מהיר ומסעדות נחשבות באזורים כמו וושינגטון, ויטל שכונת פלורנטין עצמה. ואם עוד לא הגענו אל אזור האומנות שלא פוסק גם בשכונת פלורנטין, שם תוכלו למצוא לא מעט מסיבות, פאבים צדדים וכאלו שנמצאים בלב השכונה. יחד אלו גם תוכלו להנות ממגוון מופעי תרבות, החל משירה תערוכות אומנות ועוד.