ישנם בישראל לא מעט סוגים שונים של עבודות, חלקן מתאימות לסטודנטים בשיא תקופות המבחנים, חלקן מתאימות לאימהות במשרה כמעט מלאה ועוד. באשר לעובדה לחיילים משוחררים שמשלמת טוב וגם מבטיחה את הבונוס עבור עבודה מועדפת, אפשר למצוא מגוון רחב של משרות אשר יוכלו להתאים גם לתחומי העניין של העובדים, גם לאורך החיים שלהם (סטודנטים או לפני טיול) ובעיקר להנות מסיבה צעירה ודינמית. משרות אלו נעות בין משרות אבטחה ועד אל משרות הדרכה והטמעה, הממוקמות באזורים שונים ברחבי הארץ בין אם באזור המרכז, אזורים בצפון הארץ ועד אל אזור הדרום וכמובן אילת.

עבודה לחיילים משוחררים שמשלמת טוב ומהנה – לא מעט מהחיילים המשוחררים יכולים למצוא בקלות משרות אבטחה מעניינות ומרתקות, אחת מהן היא כמובן עבודת השמירה בבתי החולים השונים, שכן אחת המשרות המעניינות היא לא אחרת ממאבטחים לבית החולים שבאילת. משרה זו דורשת שירות צבאי מלא, יחד עם שכר גבוהה שכולל מענקים, תנאים סוציאליים מלאים וכמובן מגורים מסובסדים. עבודה לא פחות מהנה ומאתגרת היא כמובן אבטחת טיולים, המוצעת למוכשרי רובאי 03 ומציעה שכר מעולה ובונוסים אפילו בשלבי ההצטרפות. עבודה זו כוללת עבודה משתנה ודינמית, יחד עם סביבת עבודה צעירה ומהנה שתוכל להפוך כל זמן עבודה לחוויה מעולה. ואם באבטחה והנאה עסקינן, משרה לא פחות חמה בתחום האבטחה היא כמובן שמירה על קהילות יהודיות המתגוררות בחול. משרה זו מיועדת בעיקר ליוצאי יחידות קרביות בעלי כושר גופני תקין.

לא רק עבודות אבטחה ובטחון!

לצד משרות האבטחה ישנן עוד לא מעט משרות מתאימות לחיילים משוחררים, אחת מהן היא כמטיס רחפן עבור חברות סולאריות ברחבי הארץ. העבודה הזו לא דורשת ניסיון בהטסת רחפנים וכוללת רכב צמוד, אם כי ניסיון בהטסת רחפניים יהווה יתרון, יחד עם זאת נדרשים העובדים בעיקר לדעת להעניק שירות ולהיות בעלי יחסים בין אישיים מעולים. משרד לא פחות מעניינת ונוצצת היא במיון כבודה בשדה התעופה נתב"ג, בו ניתן להנות מתחושה של חול ללא עבודה פיזית אלא בפיקוח על הליך מיון הכבודה. הדרישות עבור משרה זו הינם אנגלית בסיסית, אחריות, דיוק וכמובן נכונות לעבוד במשמרות.