תקופת הקורונה הגיעה וטרפה את הקלפים, כשהיא מוציאה אלפי אנשים לחל"ת ומשאירה ערים עם ממוצעים גבוהים של אבטלה. אך ככל שהזמן חלף המשק התחיל להתאוורר במידה מסוימת ואל מודעות הדרושים ברחבי הארץ נוספו מודעות חדשות. כך הדבר קורה בצפון כאשר מחפשי העבודה יכולים לצפות במגמות חיוביות ותחומים חדשים שמחפשים אחר עובדים, ואפילו עבודות זמניות לחיילים משוחררים וסטודנטים.

המהפכה היצרנית

לא מעט מהמשרות שכרגע מתפרסמות עבור עובדים חדשים נמנות בעיקר בין עבודות תעשייה וייצור, אפשר לראות זאת החל מהקריות ועד לגליל העליון. יחד עם הדרישות לעובדי ייצור ותעשיה מתווספים כמובן גם מגמת החיפושים אחר הנדסאים. וכמובן שבלא מעט מהמודעות מחפשים אחר אנשי ייצור ומפעילי מכונות, ויחד עם אלו גם משרות עבור מלגזנים ומלקטים לוקחים חלק לא קטן במודעות הדרושים כיום בצפון. אז נכון להיום אחת המגמות המתחזקות בצפון הארץ בכל הנוגע לתעסוקה, היא עבודה יצרנית לוגיסטית וכל מה שמתלווה לכך.

הייטק מתפתח

ישראלים רבים נוטים לחשוב כי ההייטק נתקע רק בתל אביב או בקריית גת, אך הדבר לא כל כך מדויק אם מסתכלים על ההתפתחות בשנים האחרונות ממנה נהנים בצפון. יותר ויותר חברות הייטק מגוונות מתמקמות כיום בחלק הצפוני של ישראל, דבר המביא את החיפוש אחר עובדי הייטק בצפון לשני אחרי עובדים יצרנים. מודעות דרושים בסקטור ההייטק שבצפון הארץ מתחיל ממשרות מהנדס, אנליטיקאי, מנהל פרויקטים ועוד. אלו אכן מציבים את צפון הארץ במגמת הייטק מתפתחת שלא פוסחת על שום אזור, החל מחדרה ועד לגליל העליון.

סטודנטים וחיילים משוחררים

המגמה השלישית והקבועה כמעט בכל הארץ הן המשרות הזמניות לחיילים משוחררים וסטודנטים. אלו כיום תופסות חלק לא קטן מההיצע העבודה שבצפון הארץ, כאשר נוכל לראות משרות כמו טלמרקטינג, תחנות דלק, דוגמי קורונה ועוד. כל אלו מוצעים לאורך כל הצפון ובחלק לא קטן מהם תוכלו למצוא גם במשרות היצרנות התעשיה והלוגיסטיקה, אך בחלקן תוכלו למצוא גם משרות של "בק אופיס", מכירות ואנשי שיווק.

מגמות אחרונות

השוק אומנם מתאווררמתקופת החל"ת אחוזי האבטלה מאבדים מהגבוהה שהיו בהתחלה, כך אפשר גם לראות כי הביקוש לעבודות זמניות ממשיך וכך גם עבודות התעשייה. בנוסף לאלו גם תחום ההייטק תופס תאוצה באזור הצפון מה שמביא לכמעט מבול של דרושים בתחום הזה. מגמות אלו צוברות תאוצה ותופסות את מרבית מודעות הדרושים, אך יחד איתם ישנם גם לא מעט מודעות דורשים לעוד שלל משרות.
למידע על חיפוש עבודה בדרום – https://www.sahbak.co.il/page/jobs-south