עיצוב הבית יכול להיראות מדהים גם כשמנסים ליצור מראה נקי ומינימלי. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להקפיץ את המינימליזם בצורה הטובה ביותר.

אביזרים קטנים עם צבע.

הוסיפו קצת צבע לחלל עם אביזרים נהדרים! במיוחד אם גוון הבית שלכם הוא אחיד, מומלץ להחדיר למרחב צבע נוסף בפרטים הקטנים כמו כריות, שטיחים ואקססוריז. מגמות הצבע משתנות לאורך זמן ולכן קל וזול להשתמש בטריק הזה כדי להקפיץ את המראה של הבית ולהחליף מתי שתרצו.

נגרות בהתאמה אישית.

קשה להסתיר את הבלגן לפעמים, אבל לפחות להחביא אותו מאחורי משהו יפה! נגרות בהתאמה אישית היא השקעה נהדרת לטווח ארוך שיוצרת אחידות במראה בכל סגנון שתבחרו – ואל תשכחו, נגרות היא פתרון נפלא ליצירת רהיטי אחסון מקוריים.

מרקם.

שכבת מרקמים על משטחים רכים תאפשר ליצור מראה דינמי ומותאם אישית. לדוגמה, בחירת בדים עם מרקמים קטיפתיים עשירים יותר ושילובם עם בדים עדינים ורכים יותר.

ניגודיות.

הוסיפו דרמה לחלל עם אלמנטים מנוגדים! ניתן ליצור ניגודיות במגוון דרכים. שתי דרכים אהובות עלינו הן באמצעות צבע וגימורים מתחלפים. הצבת מתכות עם משטחים רכים יכולה ליצור מראה דרמטי ואינטנסיבי. הוספת גוונים כהים עשירים למרחב ניטרלי בהיר יותר, או להיפך, תמשוך את העין ותייצר עניין חזותי. יצירת ניגודיות יכולה להיות דרך פשוטה לאיזון החלל הביתי.

קיר מודגש.

צרו הדגשה בתוך החדר עם קיר נועז! ניתן להשיג זאת באמצעות התזה של צבע, גוון מנוגד או אפילו חיפוי קיר מדהים. יצירת קיר מודגש במרחב היא דרך נהדרת להישאר בתקציב וגם לתת לחדר אלמנט מיוחד.

הטיפ האחרון והכי חשוב –

תנו לבית לדבר בשבילכם! אל תזלזלו באותה יצירה ישנה מסבתא שאתם אוהבים, או בפריט הפנטסטי הזה שקיבלתם בחג. שמרו את מה שאתם אוהבים סביבכם ושלבו את הפריטים עם הסגנון הקיים. אם תשלבו פריט אחד או שניים (או 10) שמעניינות אותכם בחלל הבית, רוב הסיכויים שגם אחרים ימצאו בזה עניין. וזכרו, הבית שלכם מספר לאנשים על מי שאתם ♥