את פה ועכשיו ברגע הזה או אולי את שקועה בביצה טובענית שנשארה בתודעתך ממזמן או אולי מתבוססת בחששות מפני העתיד. מהו הרגע הזה? אנחנו לא באמת יודעות, כלואות בעבר או מפחדות מדברים שעוד לא קרו. הקורונה נכנסה אל חיינו ושינתה את חוקי העולם הידוע. נכון, מי בכלל סבל אותו אבל לפחות הוא היה מוכר. המצב גורם לסערות פנימיות, זיכרונות לא רצויים והרבה חששות עמוקים שצצים. העולם משתנה אבל השינוי הוא לטובה. כמו בכל ריפוי, התרופה היא קצת מרה והתהליך עצמו מורכב אבל התוצאה תהיה בריאה.

יותר ויותר נראה לי שנכנסנו לזמן מיוחד שבו האנושות תתפתח ותשלים את האבולוציה שלה. אין הכוונה שנגדל זנב אלא נתפתח רוחנית. נרפא את היחסים והקשרים בין האנשים. אי אפשר שלא לשים לב כמה שהחברה האנושית הלכה לאיבוד, איך כל יום הוא מאבק וכל אינטראקציה אנושיתהיא שדה קרב. מערכות היחסים מתפוררות ואפילו עם האנשים הקרובים והיקרים לנו ביותר קשה להסתדר. כל זה קורה כי האגו שלנו גדל, הנטייה שלנו ליהנות על חשבון אחרים, לנצל ולהרע יוצאת מכלל שליטה. ההתפתחות הזו היא טבעית אבל כעת היא דורשת איזון אחרת נהרוס את עצמנו ואת כדוה"א. מערכת הטבע שולחת לנו כעת פידבקים בהתאם – כמו משבר האקלים וגם הוירוסים. אלו לא מכות או עונש אלא הדרך של המערכת להביא לאיזון.

היחס שלנו אחד לשני ולכל הסובב אותנו מחייב תיקון. האנושות תצטרך לסדר את עצמה לפי יחסים של קרבה ונתינה, נחיה בעזרה ובתמיכה הדדיים ונזכה סוף סוף לחיות בבריאות ובאושר. גם לך ולמשפחתך. אם כולנו נתנהג אחד לשני בצורה יותר טובה מרמת המחשבות אחד על השני ועד רמת המעשים, כל מערכת הטבע תרגע ונתחיל לראות איך הטבע ירפא גם אותנו. בטבע קיים כוח חיבור חיובי שהוא היחיד שיכול לאזן את האגו שלנו ולעזור לנו להתחבר מעל ההבדלים והשוני בין האנשים. כמו שראינו איך הטבע מסוגל לטהר נהרות וזיהום, בכוחו לסדר את כל האנושות. מרמת היחסים בין אנשים ועד מדינות שלמות. חיינו יעברו הרבה שינויים ונצטרך להיפרד מהמוכר והידוע אבל נזכה להרגיש איך החללים שבליבנו מתמלאים בחום ובקירבה.

אישה יקרה את נקראת עכשיו לדגל. את תצטרכי להיות העוגן של משפחתך וגם של הקהילה שסביבך. הטבע קורא לך להניח לעבר, לכל החרטות ולכל רגשות האשם, אין בהם צורך יותר, הכל היה צריך לקרות בדיוק באותה צורה כדי שתגיעי לרגע הזה. הרגע הזה מושלם וכאשר תחיי מתוך כוונה כנה להיטיב עם האנשים שבחייך, הטבע יוביל אותך ואותם לעתיד הכי טוב ויפה. שווה היה להיוולד כדי להגיע לרגע הזה.